TOPFIT

Proč právě

Proč zvolit právě H.E.A.T. Program a ne jiné cvičení?

I přesto, že je podstata tohoto cvičení tak jednoduchá, má opravdu velké účinky na náš organismus. Tím, že je chůze pro člověka naprosto přirozená, nemusíte se bát o své klouby ani páteř. Naopak – tím, že tělo nemusí odolávat žádným nárazům ze skákání, či odporové zátěže z levného chodeckého pásu  apod., a i přesto je vytvářena pohybová činnost; kloubní aparát, páteř a svalový aparát dostávají tu nejlepší možnou péči.

Jedná se o skupinové cvičení v cca. 8 – 15ti lidech, kteří chodí na speciálním pásu Maxerrunner. Ovládání pásu je naprosto jednoduché, má pouze tři ovládací prvky. Díky tomu, že je pás mechanický, řídíte si náročnost chůze sami. Nemusíte se tedy bát, že se pás rozjede rychle a nebo chůze bude obtížná. Celá lekce, která trvá cca 45 minut, je vedena instruktorem, který má za úkol pro Vás být pouze průvodcem – nikdy Vám nikdo nepřikazuje, jak máte jít. To je vždy jen a pouze na Vás. Protože každý máme možnost volby a můžeme si vybrat svou cestu. Pomocí hudby, která je na lekci si můžete zvolit Váš motivační vrchol.

Určete si, co od lekce očekáváte a podle toho jděte. Chcete hubnout? Chcete posílit svou fyzickou kondici? Chcete se naučit správně dýchat? Jakýkoliv Váš cíl je splnitelný, stačí jen uzpůsobit intenzitu, rychlost chůze a volbu techniky. Naštěstí toto rozhodnutí není jen na Vás, ale se vším Vám pomůže vyškolený profesionální instruktor.

Úplně na začátku je třeba říci „NIČEHO SE NEBOJTE A PROSTĚ POJĎTE“!

Opravdu se není čeho obávat, jedná se o obyčejnou chůzi, nikdo Vás nebude nutit dělat něco, co nechcete.

Pár věcí ale budete potřebovat. Určitě doporučuji pohodlnou obuv (nejlépe běžeckou tréninkovou, dnes už koupíte za přijatelnou cenu kvalitní botu). Dále nezapomeňte na dostatek tekutin (nejlépe v láhvi s ventilem, abyste nemuseli zastavovat kvůli otevírání vršku). Jelikož se asi dost zapotíte, vemte si určitě ručník. No a samozřejmostí je pohodlné oblečení, ve kterém se cítíte dobře (nejlepší je z funkčního materiálu odvádějící pot – inspiraci najdete na eshop.heatprogram.cz).

Jak probíhá lekce?

Po příchodu do sálu si najdete pás, který Vám vyhovuje – nebojte se jít dopředu, lektor Vás neukousne  Do držáku na ovládacím panelu pásu si dáte pití, ručník přehodíte přes madlo. Instruktor se vždy ptá, zda je na lekci někdo poprvé, nebojte se před lekcí přihlásit sami. Instruktor Vám vysvětlí nastavení pásu, které je velmi jednoduché a po chvíli již nebudete mít problém si nastavit  pás během pár vteřin sami. Rozhodně nepodceňujte nastavení pásu – abyste si lekci užili tak, jak to má správně být, je důležité mít pás v ideálním nastavení.

Jakmile máte dobře nastavený pás, instruktor Vás vede. Vy se MŮŽETE nechat vést, ale NEMUSÍTE. Vždy si můžete jít dle svého, svou cestou, za svým cílem, podle svého pocitu tak, jak to cítíte.

Není potřeba se snažit vyrovnat ostatním – každý z nás má hranici výkonnosti jinde a H.E.A.T. Program je o tom, abyste se naučili respektovat své vlastní tělo, své vlastní možnosti. Na H.E.A.T.u se zkrátka poznáváte a překračujete postupně, polehoučku své hranice.

Po lekci, která standardně trvá 50 minut (45 min chůze a 5 min strečink) se za doprovodu instruktora krásně protáhnete, svalstvo je třeba uvolnit. Nezapomeňte po lekci ještě doplnit tekutiny, kterých během lekce ztratíte klidně i 2 litry.

Po lekci se na vše, co Vás zajímá, ihned ptejte instruktora. Každý lektor Vám rád ochotně a odborně poradí. Žádný dotaz není zbytečný.

A poslední věc – po lekci nezapomeňte sami sebe pochválit za každý pokrok, který jste udělali.